سرخط خبرها

پیروزی شریعت نوین در دربی مشهد | توقف شادکام با نیمکت شیک! + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۱۰۷۳
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
پیروزی شریعت نوین در دربی مشهد | توقف شادکام با نیمکت شیک! + فیلم
تیم فوتبال شریعت نوین مشهد در هفته چهارم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور مقابل شادکام به برتری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالیکه هواداران فوتبال هنوز صحنه‌های جذاب دربی ابومسلم و پیام در لیگ برتر را در آلبوم خاطرات شان دارند، این روز‌ها و به خاطر ناملایمات فوتبال، تماشاگران باید این دربی را در لیگ دسته ۳ دنبال کنند.

عصر امروز (جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ورزشگاه شیک امام رضا (ع) مشهد، میزبان دو تیم شادکام و شریعت نوین بود که در پایان شاگردان آتی ترک موفق شدند کادرفنی شیک پوش! شادکام را مغلوب برنامه‌های تاکتیکی‌شان کنند.

شادکام که هفته پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته بود، امروز برای اولین بار علیرضا واحدی نیکبخت را روی نیمکت خودش می‌دید و درحالی که انتظار می‌رفت تیم صدرنشین این مرحله، یک پیروزی آسان مقابل شریعت نوین کسب کند، اما اتفاقات بازی طور دیگری رقم خورد و در پایان این تیم قرمز پوش میدان بود که موفق شد با یک گل نتیجه را به سود خودش تمام کند.

محمد مجرد مدافع تیم فوتبال شریعت نوین در دقیقه ۴۷ از روی یک ضربه کرنر، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

ورزشگاه شیک و حاشیه‌های بی‌پایان

به نظر می‌رسد داستان حواشی مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) پایانی ندارد. در حالی که عقربه‌های ساعت به دقایق شروع بازی نزدیک می‌شد، خبرنگاران و عکاسان برای ورود به مجموعه، با مشکل مواجه شده بودند. افرادی با لباس شخصی که خود را بعنوان حراست مجموعه ورزشی امام رضا (ع) معرفی می‌کردند، از ورود خبرنگارانی که در همه مسابقات مهم کنار زمین حاضر هستند و پوشش خبری مسابقات را انجام می‌دهند، ممانعت بعمل آوردند و با الفاظی زشت و تهدید آمیز با این قشر برخورد کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->